Home » ibuprofen

ibuprofen

Un nou studiu condus de cercetători de la universitatea Yale a descoperit un proces necunoscut până acum prin care unele medicamente antiinflamatoare nesteroidiene afectează organismul. Medicamentele antiinflamatoare nesteroidiene (AINS), cum ar fi ibuprofenul și aspirina, sunt utilizate pe scară largă pentru a trata durerea și inflamația. Dar chiar și la doze similare, diferite AINS pot […]

Noi explicații privind efectele neașteptate ale unor analgezice uzuale asupra mai multor boli Read More »

Specialiștii cer revizuirea sfaturilor medicale pentru utilizarea analgezicelor în timpul sarcinii după ce un nou studiu a constatat că femeile însărcinate care folosesc analgezice fără rețetă sunt mai predispuse să dea naștere unui copil cu probleme de sănătate. Recentul studiu, unul dintre cele mai mari de acest gen, a fost condus de universitatea din Aberdeen,

Probleme de sănătate ale nou-născutului, asociate cu utilizarea de analgezice în perioada sarcinii Read More »

Studiu: O combinație de medicamente poate afecta permanent rinichii

Medicamente prescrise în mod obișnuit pentru hipertensiune arterială pot fi dăunătoare în combinație cu ibuprofenul, avertizează specialiștii. Potrivit unor cercetări recente cei care iau un diuretic și un inhibitor al sistemului renină-angiotensină (RSA) pentru hipertensiune arterială ar trebui să fie prudenți în a lua ibuprofen. Cercetători de la universitatea Waterloo din Canada au analizat interacțiunea

Studiu: O combinație de medicamente poate afecta permanent rinichii Read More »